dijous, 10 d’abril del 2008

Fora taques!!!


Anoto això per si us trobeu, algun dia, amb la necessitat de treure unes taques de la tapisseria de la vostra autocaravana. La qüestió és que a causa d’unes filtracions produïdes al mes de febrer passat es va tacar la tapisseria del sostre. Les més importants eren les del saló, amb unes taques marrons molt lletges i extenses.
Per netejar-la vaig ignorar els llevataques domèstics habituals, i em vaig dirigir a un centre comercial de bricolatge, d’aquests enormes, i allà em vaig ficar en una secció que tenen dedicada a la neteja de les taques que provoquen habitualment les obres: taques de pintura , de formigó, de morter, etc.; i entre ells hi ha havia un líquid que es diu “MPL-Limpiador Especial para tapicerías y alfombras”.



El vaig aplicar amb cura, perquè a part de poder tacar la tapisseria tenia por que de passar-me amb la quantitat i no s’arribés a desenganxar el teixit del panell del sostre. Però no, una vegada aplicat el resultat penso que ha estat més que acceptable.
He de dir que també hi ha havia un altre producte , però que deu ser l’hòstia de corrosiu ja que l’havies de diluir en 20 l d’aigua, i vaig passar d’ell. A més amb la sequera que patim segur que l’hauria de diluir en gasosa o cava, i al prospecte no contemplaven aquesta possibilitat.
El producte l’he comprat al Leroy Merlin de Gavà, però sospito que en d’altres centres comercials (com l’AKI, Bauhaus,etc.) o en ferreteries industrials es pot trobar el mateix producte o un de similar.
Salutacions...i que no l’hagueu de fer servir mai.

Marce.
Cornellà de Llobregat, 10 d’abril de 2008