dissabte, 22 d’octubre del 2011

UNA NOVA ÀREA D’AUTOCARAVANES...NO TAN NOVA.


Perquè jo no la coneixia però evidentment fa molt de temps que funciona. D’aquesta àrea vaig sentir que en parlava una autocaravanista a la darrera assemblea de la Secció d’Autocaravanes de la UCC., i al sentir que la situava a l’àrea d’autopista de Bellaterra jo vaig creure que la confonia amb l’àrea d’autopista Vallès, on fa relativament poc van instal•lar un àrea d’autocaravanes.


Doncs l’autocaravanista tenia raó, a l’Àrea d’Autopista de Bellaterra hi ha una àrea d’autocaravanes. Val a dir que no està indicada a l’autopista, però una vegada t’acostes a la benzinera començareu a trobar la cartelleria habitual i l’àrea amb les serveis habituals.



LES DADES:

Localització: Àrea d’Autopista Bellaterra, pk 151 de l’Autopista AP-7. Si bé es troba a la calçada Girona-França , és accessible des d’ambdós sentits de la marxa. Al darrera de la benzinera. Actualització del 24.10.11: em diuen al fòrum de totcamping que podeu trobar un àrea en ambdós sentits de la marxa.
Serveis: reixa de buidat, dues aixetes d’aigua, contenidors d’escombreries.




I un detall: pot ser útil a l’autocaravanista que decideixi visitar la ciutat de Barcelona. I a pocs quilòmetres el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt ; Ah! es troba en un tram d’autopista gratuïta.




Marce
marcecrn@yahoo.es
Cornellà de Llobregat, 22 d’octubre de 2011