dissabte, 13 de febrer del 2010

Un estenedor per a la dutxa de l’autocaravana

Tal vegada interessi a algú aquesta idea. Es tracta de proveir-te d’un estenedor de roba, que el pots plantar dins de la dutxa de la teva autocaravana, quan et sigui necessari. I molt fàcil, us ho diu un que, com recordareu, és un negat en això del bricolatge.

Val a dir que jo abans per tal d’estendre roba dins de l’autocaravana feia servir un d’aquells estenedors circulars de plàstic, ple d’agulles, i que els comprava als “Tot a 1 €”; el penjava de la claraboia de la dutxa i allà s’assecaven les quatre o cinc peces de roba, pel general de petites dimensions: roba dels nens, roba interior, alguna samarreta i poca cosa més. Doncs bé, fa poc vaig canviar les claraboies i ara és impossible penjar res. I tampoc volia foradar els panells de la dutxa per poder collar algun estenedor plegable: prou febles són els panells interiors com per a sobre sobrecarregar-los de pes i que es deformin o acabis amb filtracions d’aigua de la mateixa dutxa.


I quan ja semblava que no tenia solució pel meu cas vaig trobar a l’Ikea aquest estenedor , el model Jäll , i vaig veure una possibilitat d’aprofitar-lo. A més tenia un preu ( 4 €) que si no me’n sortia no hi haurien gaires conseqüènices, com a molt un viatge a la deixalleria per deixar les restes de l'experiment.

Bé, la idea és doblegar la graella blava fins assolir unes dimensions, una vegada desplegat, que et permeti encabir-lo dins de la dutxa. Així que coneixent les dimensions interiors de la teva dutxa, doblegues per on vols i ja està. Doblegar la graella blava manualment pot costar una mica ( millor si t’ajuden) però és fàcil: jo vaig col•locar l’estenedor plegat sobre la taula de la cuina i vaig fer sobresortir l’extrem de la graella blava que calia doblegar, i fent pes i força sobre aquest extrem l’anava doblegant de mica en mica.


El resultat ja el veieu, i dins de la dutxa cab.



L’única pega: heu de disposar de lloc per poder gaurdar-lo quan no el fas servir, a no ser que optis per dur-lo desplegat sempre dins de la dutxa; L’estenedor es continua plegant, però ara no queda tan pla com l’original, sinó amb les “banyes” que has fet. Espero que us sigui útil.







Salutacions,
Marce.